dimecres, 18 de març del 2020

18 de març del 3784. 65è dia de confinament.

Per primer cop he obtingut resposta, tot i que no ha estat gran cosa. Considerant la resposta que he rebut, he decidit demanar al robot si podia anar a cercar-me la taronja, però tot el temps em donava excuses i deia que estava molt ocupat, fins que m'he cansat i he anat corrent a cercar-la. Feia molt de temps que no menjava una taronja tan dolça. Quan feia una estona que he acabat de menjar-me-la, el robot ha trobat les pells al fems, i ha vingut a renyar-me, que sóc un insensat i que no puc fer aquest tipus de coses, però la veritat, és que em trob millor que mai.

Què és el menjar que ens donen els robots? He estat pensant, i aquests darrers dies que no he menjat el que em donaven, són els dies que em trobo millor. Hi ha algú allà a fora? Sabeu què hi ha? El robot està més insistent de el normal, em vigila més. Això no té bona pinta, creieu que hauria de fugir avui vespre? No sé què trobaré allà a fora. Vosaltres com estau? Us ha passat res semblant? Si me'n vaig, que creis que hauria d'agafar de casa?

Esper les vostres respostes. Força

3 comentaris:

  1. ahahahaha molt top
    nou sub :)))))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo em quedaria a casa ja que ningú pot surti seria injust que pogessi surti i els altres no

      Elimina
  2. holiholiiiiis molt guaii i molt TOPPPP

    ResponElimina

Gràcies per deixar-nos el teu comentari.

Els Caps de Rangers i Guies